aim for sejarah ! :D


                                                                  Assalamualaikum .....

kan SPM dah tinggai berapa hari ja kan . aku pun da start rasa seram sejuk nih . preparation pun macam besa besa jaa . aku bukan jenis yang tekan diri aku sampai study tengah tengah malam . boleh jadi stress ohh . kesihatan pun kena jaga jugak kan . spm pun spm jugak .

dalam 10 subjek yang aku amik nih . aku aim sejarah A+ . yang lain tuh tengok lahh macam mana . trial sejarah aku pun bukan tara mana sangat pun . tapi memang aku nak sangat dapat sejarah tuh A+ . subjek sejarah memang aku minat . sebab tuh aku dengan zera dok study sejarah petang petang . yang bebudak lain dok tekan sangat akaun tuh . tapi takpa lahh , nanti kami dua jadik lawyer , yang depa depa nuh jadik akauntan . ok gak tara tuh kan .

tapi yang aku pelik tuh , asal ramai tak minat sejarah ehh ? aku minat nih pun bergantung kepada cikgu jugak . kalau cikgu best , aku pun suka lahh . maybe punca aku suka sejarah nih pun sebab ada cikgu praktikal , cikgu aisyah dengan cikgu 'baju merah ' pun ada terang sikit sikit pasai sejarah . cikgu aisyah tuh just kasi cara nak study , yang sorang lagi tuh dia ada terang maksud autonomi kat aku .  dia dikira cikgu jugak lahh kan sebab dia ada ajaq aku jugak :D


apa apa pun , wish me luck yaaa . :)

No comments: