28.11.2012


hari nih nak update pasai cerita lama . dah basi pun sebenaqnyaa . tarikh tuh sebenaqnya tarikh last aku jadik spm candidates dengan hari last aku jadik budak sekolah . memang sekarang tengah rasa macam budak yang dah dewasa lahh ( padahaii takdak lahh besaq mana pun ) . masa cikgu badriah kutip paper akaun terakhir aku , memang rasa lega yaaa amat . macam takdak rasa stress langsung . budak budak kelas aku semua pakat senyum sampai ke telinga habeh XD

apa apa pun , aku akan rindu muka muka nih :')

last day tengok wanee study akaun dengan khusyuk sampai tak perasan orang snap :D

dekat lengan baju wan tuh sign aku XD - sign burok-

rindu nak dengaq makcik nih cerita macam macam :')

muka half dari bebudak sains 1 yang tak balik lagi . 

padang sekolah kami . luas ohhh 

handphone mahaiii tuh 

muka anak aku dekat sekolah . padahaii dia lahir dulu dari aku XD

beg kami <3 . beg aku warna merah tuhh 

akan rindu tempat nih . second place <3

jiha sebok sign baju wan . amin pulak sibok sign kasut isham :D

bekas sekolah kami :') 
bye bye sekolah !

p/s : nak amek gambaq umi hari tuh dia tutup muka . takdak gambaq dia pakai baju sekolah :'(


yang pakai reben besaq tuh umi aku kat sekolah .
rindu pulak nak dengaq dia berletiaq . heeee 

2 comments:

syazwanee said...

oittt. . jahat lahh qilah nihh amik gmbr org senyap-senyap .

Qilah Khunnie said...

comeyy pa :D