lepaking together

                                                          Assalamualaikum ..

cerita nih sepatotnya aku hupdate kemarin . tapi ada benda kacau line , so tak jadik lahh .
kemarin , aku dengan wanee pi amanjaya mall . saja nak enjoy enjoy menghabiskan duet . orang dah habis SPM lahh weii XD . ingatkan pi sana takdak lahh jumpak member member sekolah . kot depa tengah qada tidoq kat umah ka apa . tengok tengok jumpak jugak dua tiga orang kat sana .

mula mula tuh , masa park moto . rasa macam kenaii jaa moto depan aku nih . tengok tengok moto jiha . jumpak dia dekat tingkat dua . mula mula tuh dia tak perasan pun . kami dua saja pi buat buat terlanggaq dia dengan milia . masa mula mula tuh tengok muka jiha macam nak marah jaa . lepas dia tengok muka kami , dia ligan kami kat situ . tau lahh dia atlet lari laju punn --'

lepas tuh nampak dua budak akaun dengan wan . saja mengelak dari depa . last last , jumpak jugak dekat tingkat atas . nazrul amin dengan wan mai tegoq kami . dok usha usha kami beli pa . depa cakap depa mintak keja kat situ sekali dengan budak akaun dua orang tuh .

masa dok pusing pusing tuh , jumpak gi budak budak junior , jiran aku , ada lagi lahh budak-2 lepasan spm dengan yang lagi berapa hari lagi nak habis spm . gamaknya dekat cs dah sunyi kot sebab pakat mai amanjaya mall .

aku rasa hari tuh laaa , hari paling banyak aku shopping . paling banyak duet habis bila keluaq dengan kawan . macam macam aku beli dan ada lagi yang aku nak beli nihh . ( tu pun kalau dapat keluaq dengan zera pulak esok ) tu lahh kan , cuti cuti nihh baik kita spend masa dengan kawan kawan sebelum pi mana mana @ kerja  .



makan nasik ayam . nyum nyum

mine 

nasi goreng yang wanee order

wanee buat muka comel :D

abaikan muka ini --'

cincin kami sama . sweeet sweet kejap

cincin baru nih tak sama macam cincin lama :'(

wanee kata aku buat ayu >.<

nak tayang cincin baru . heheh

No comments: