genap sebulan sudah


                                                          Assalamualaikum .

hari tuh , aku dah janji dengan makcik qis kata nak letak gambaq . tapi tak letak letak lagi pun . aku malas nak upload sebenaqnya . hehehehe . sorryyy yaa . lain kali kalau aku free aku letak . :3

besok aku ada exam agama . dan lagi ohh aku merapu kat internet nih . tadi aku dan stalk stalk gambaq akak cantik . cun gila ohh .nanti nanti lahh letak gambaq dia . ( semua nanti aku nih )

sebenaqnya lepas di counting counting . hari nih dah genap sebulan . sebulan apa ? jeng jeng jeng XD . sapa yang baca previous entry aku tau ahh . walaupun dah genap sebulan , aku still tak boleh lupa dia lagi . ada jaa dok nampak kot mimpi lahh . herrr ' . aku dah try tapi tak boleh . sob sob . takmau tulis panjang panjang . okbai :D

No comments: