PLKN calling !!


                                                                    Assalamualaikum ..

besok 3/1/2013 aku dah nak kena pegi lapor diri kat PLKN . aku pun taktau apa yang aku rasa sekarang nih . nervous tuh mestilaa ada . bohong kalau kata takdak . feeling tuh rasa macam mula mula baru masuk sekolah dulu . rasa macam kena merantau masuk negara baru sorang sorang . kalau setakat dua tiga hari tuh , takdak masalah sangat . nih 3 bulan ! time nih laa aku rasa nak kena belajaq berdikari punn .

ada yang cakap memang masa awai awai pi PLKN tuh , rasa nak balik jaa . kalau boleh nak jaa lari dari situ  . hewhew . tapii bila dah lama lama duduk situ mesti nanti rasa takmau balik pulak . tengok aja lahh nanti jadik lagu mana .

okay . nak cerita yang sepanjang cuti nih , aku bukan buat apa sangat pun kat rumah . nak kejaa takleh . so , aku spends masa aku dengan main game dengan baca novel . game tuh selalunya aku main game cafeland , marketland dengan myshop dengan facebook tuh . takkan nak suruh aku main game barbie and so on tuh pulak kan . at least adik adik aku jadi neighbour aku dalam game game tuh , boleh depa tolong aku bagi cepat sikit naik level . hehehe

setakat cuti sebulan nih , baru 6 novel yang aku baca dari banyak banyak tuh . aku baca kadang kadang jaa sampai jadi kelabu mata nih haaa . tuh pun aku tanya dulu ibu aku novel mana yang best dalam rumah nih . kalau ayat skema jaa novel tuh , jangan harap aku nak baca . ada 1 novel tuh , sampai 1000++ muka surat dia . aku amek masa 5 hari kot nak perabeh . lagipun novel tuh best . setakat yang aku baca nih novel syamnuriezmil dengan e-man sufi laa best pun . takdak lah jiwang sangat novel tuh lagipun jalan cerita dia funny . kalau baca pun boleh senyum sorang sorang .

atas nih novel aku . aku bukan beli sangat pun novel . kalau majalah tuh penuh 1 laci xD

yang nih pulak novel ibu aku . ibu aku start gila novel since tahun lepas . baru banyak nih jaa yang baru beli 

hat atas nih pulak novel paktam aku . dia kaki jiwang rasanya . biasa lahh orang bujang . kekadang aku rembat jugak novel dia . novel dia saja ada dalam 30 lebih dah . komik dragon ball dia pun berlambak jugak :p

dalam dua tiga tahun nih aku rasa rumah aku boleh jadi library dah . boleh aku baca novel free . heeee :D

berbalik pada PLKN tadi , aku ada jugak search search dekat FB . nak tengok jugak muka budak budak yang 1 kem dengan aku and maybe jadi kawan aku nanti . ' maybe ' laa . maklumlaa , i'm alone :')

aku search pakai FB mia tuh :)




hasil carian aku , mereka mereka nih laa yang bakal 1 kem dengan aku nanti . comel comel . ada salah 1 komen tuh kata majoriti yang dapat kem siri 1 nih kebanyakannya budak MRSM dengan SBP . rasa rendah diri pulak bila nak dibandingkan dengan aku . 
depa depa nih semua bukan budak sekolah dekat SP nih . semua sekolah luar dari SP . ada 1 sekolah tuh sampai 6 orang dapat 1 kem yang sama . untunglaa depa sebab boleh pi ramai ramai . 

ada jugak yang bercita cita nak cari cinta kontrak kat sana dengan pakwe botak . haha ! means cinta 3 bulan jaa laa. tak jadi kerja sungguh .aku rasa aku takkan terlibat dengan kapel punya kat sana . komfirm takdak sapa berkenan dekat aku .hewhew. lagipun aku dah janji dengan makcik hazera tuh , takmau kapel kat sana . janji mestilah ditepati kan ? hoho . takkan janji dicapati pulak . ehh ehh ? harap harap makcik tuh pun tak kapel jugak laa . ingat ingat yaa hazera :D

ish ish ish ish ish ish ish ish ish . macam mana nih esok taktau . rasa ketaq semacam jaa . takmau pi boleh dak ? xD 
p/s : barang pun tak habeh packing lagi . ibu aku kerjaa suruh aku pack barang cepat cepat . macam nak menghalau jaa :')

No comments: