everything happens for a reason


hari nih semua pakat kecoh kecoh tanya pasai result UPU . ada yang happy , ada yang sedih , even ada yang nak mintak balik duet pelaburan diorang yang RM 10.60 sen tuh . haha . macam macam perangai adaa XD 

aku pulak , masok dalam kategori happy . hoyeahh ! happy tuh bukan sebab dapat masok U ke hapa . tapi happy sebab tak dapat ! hoho ! pelik bebenor nih . time orang lain sedih sebab tak dapat . aku pulak boleh happy . actually sehari sebelum tuh aku dah bank in pun duet matrik nuhh . kalau aku dapat upu sat gi komfirm aku berbelah bagi pulak . so , bersyukur aja lahh dengan apa yang dapat . at least aku dapat rasa suasana dua tempat berbeza . lepas masok matrik nih , kena pulun sikit lahh . kang tak dapat masuk U , tak ke naya . dah laa result matrik tuh bukan laku nak pi mintak keja . 

tersangat setujuu dengan quotes nihh :)

stop cerita pasai upu tuh . nak cerita pasai orang yang dah takda dalam dunia nih pulak lahh . sobs sobs . tadi aku terbaca status charmine nih dekat timeline aku . see seee




seee whatt ? mesti dia sedih gila gila kan walaupun dah hampir setaon kejadian tuh berlaku . tapi takpalahh dia pun dah ada peganti . kot mana punn mesti dia akan ingat jugak dekat arwah tuh . sebelom nih pun aku pernah update entry pasai arwah . so , malas nak ulang cerita yang lama . past is past . so , kita yang still bernyawa nih sedekahkan laa al fatihah ka , yasin ka untuk mereka mereka yang telah tiada . 
yang kita nih punn , entah bila bakal menyusul mereka di sana . banyak bannyaklahh muhasabah diri yaa . 

pagi tadi dalam pukui 7 pagi , tok aku gitau yang cousin kawan aku meninggal . handsome ohh orangnyaa . ehh ? dulu dekat kampung pernah laa nampak dia lalu lalu dekat rumah . sekarang dah takda :'( umur dia baru 20an aku rasa . meninggal sebab eksiden moto dan lepastuh moto jatuh dalam sungai . masuk ICU kat sultan abdul halim tuh . and then pukul 7 dah meninggal . innalillah . semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang beriman . al fatihah :')


No comments: