i found somethinggg

perasan atau tak , hasil daripada kajian aku .... profesor qilah * perasan kejap * , aku tengok kann majoriti yang dapat matrik nih anak sulung ! untung dak kami ? krehkreh 
aku agak agak ja lahh . sebab majoriti kawan kawan aku yang anak sulong dia dapat matrik . macam aku , wanee , syaz , tikah ruslan , wan , wani kawan kat kampung tuu , nabilah kawan kat kampung tuu , sha , syapiqq , qis , sintuja , lagi sapa ehh ? tak ingat ahh .

yang result bagus bagus tuh memang komfirm dah aa dapat matrik . ada gak yang result tak bagus macam aku nih punn still dapat gak matrik . rezeki .

maybe jugak sebab kami anak sulung nih anak harapan keluarga . kononnya lahh . sebab tuh kementerian kasi peluang kat kami . 

tapi itu semua andaian aku semata mata . tiada kena mengena dengan yang hidup dan yang dah mati . 







p/s : takziah kepada kakak nabil yang baru meninggal . moga moga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang yang beriman .  - al fatihah - pity on his family . kbai :) 

No comments: