KMP is The Best !!

holla . i'm back ! . dah balik rumah pun 3 hari 2 malam after minggu orientasi . ngehngeh . 
tuh punn sebab pengarah kitorang yang baik giler kasi pelepasan kat kami balik . 
seriesly aku cakap KMP tuh best gila gila wehh . pengarah kitorang pun sporting , open-minded . siap boleh jadi cupid lagi cari jodoh kat akak abang ajko . semua pakat excited ja tengok . aku ingatkan pengarah kitorang nih macam tegas sikit , maklumlahh ada title datin sama kann . 
ada sekali tuh , dia join kitorang buat ombak kat padang . haha ! oklahh kan , sporting . cara dia cakap punn macam dengan kita cakap dengan kengkawan ja . love youu pengarahh :)
pensyarah kat situ cakap sepanjang orientasi , batch kami paling terbaik dari batch dahulu . terharu . sebelum nih kat plkn , cikgu kat situ kata batch kami agak terok lahh . even kami kumpulan 1 . tu lahh kan , sebab sorang dua buat hal , habis semua terpalit habeh :'(
for this time kat KMP , aku dapat blok B2 . plkn dulu dapat dorm B2 . nampak gaya macam aku ada jodoh  dengan B2 ja kann ? haha 
kali nih aku berjaya control perasaan kat situ . yeayyy ! tidak sebelum nih , pantang tengok hat hensem sikit . semua aku berkenan . cop yang tuh laa , yang nih laa . selidik pasai dia tuh laa , pasai dia nih laa . nampak agak kebudak budakan aku time tuh . memang tak dinafikan kat situ ramai giloss yang hensem baq hang . dah laa hensem . pandai pulak . ada muka cam cina , muka cam korea ada . rambut cacak cacak pun ada . haha . tapi sekarang aku dah tak tergugat dah dengan kehenseman diorang tuh . maybe sebab dah start matang sama kot . 

okay . thats all for this time . tapii ada lagi sambungan dia kbaiii :) 

No comments: