jom mengundiiiii !!!



demam pru13 kian berakhir . tapi , deman mengundi aku baru nak mula . ngehngeh 
tahun nih umoq aku baru 18 . mana leh ngundi gi wehh . tunggu next pru lahh pulak gamaknyaa kan . 5 tahun lepas nih rasanya 18 + 5 = 23 . haaa umoq aku 23 time tuh :) da tua pun wehh .
 
aku taknak cerita lahh bab bab politik nih . bahayaa wohh ! so , biarkann . senyap senyap sudaaa :)
jom kita mengundii ! jomm kita mengundi !! jom kita mengundi !! jom kitaa keluar mengundiii , blablabla ....
aku boleh hafal ohh lagu nih sebab hari hari keluaq kat radio dengan tv sebelum pru . nasib lagu sayangi selangor aku tau gitu gitu jaa . lain kali buat lahh lagu sayangi kedah sama nahh :) boleh aku nyanyi sama XP
now aku nak suggestkan hampa pi mengundi . cepattt ! before terlambat . aku punn taktau last date boleh mengundi dia tuh bila . ngehngeh . 


back to main topic , nih haaa aku baru ja lepas mengundi kot . baguih dak ? haha . bezanya tak guna dakwat kekal tuh . cuma guna facebook sahaja . 
yang aku cerita pasai mengundi nih sebenaqnya pasai award blockbuster tuh haaa . saja syioq syioq gataii tangan pi undi tadi . tuh punn sebab nampak gambo izzue islam . haha ! deret izzue islam aku nih . 
nak ngundi , gi website nih k . http://www.astrogempak.com.my/AnugerahBlokbuster2/utama.aspx
now , lets view apa yang aku print screen 
boleh jaa kalau nak login pesbuk kat laman web nih . ada jaa kat tepi belah kanan tuh . tapi gambaq nih aku zoom . babtuh tak nampak tepi . 
nih aku nak ajaq cara undi izzue islam . krehkreh :3 
klik kat G tuh haaa . nanti dia keluaq macam bawah nii ..................




okay . izzue masuk dalam 2 kategori . 1 filem hantu kapcai . 1 lagi filem 29 februari . suka hati mau undi mana . kalau aku , aku undi yang 29 februari tuh , even aku tak pernah tengok punn cerita tuh . saja undi pii sebab nak kasi dia menang ! . 





klik UNDI pastuh klik OK . kalau nak undi kategori lain punn boleh ..

dalam banyak banyak filem yang dipertandingkan . aku cuma pernah tengok hantu kapcai jaa . cerita istanbul aku datang tuh pernah tengok separuh jaa . so , majoriti aku vote hantu kapcai lahh . dah yang tuh jaa aku pernah tengok dan tau jalan cerita . 

ehh ehh ehh ? bukan undi adalah rahsia ka ? asal aku kasi tahu pulak aku undi izzue nih ? ciss ciss :p

okay . hat tuh jaa aku nak share kali nih . keep voting for izzue islam k . haha *promote pulak :3





p/s : lagi 3 hari sebelum aku ke matrik dan lagi 10 hari sebelum izzue islam kawenn ! ehh ? kbai 


No comments: