7 days to go

first of all , terima kasih kepada umi saya a,k,a mak dekat sekolah dulu sebab buat comeback dalam blognyaa http://sakurasyazlina.blogspot.com/ . tuh punn lepas kena complaint , haha. bukan apa , asyik bukak blog dia keja tengok entry lama . blog wanee update jugak lahh . yang zera pulak privated ja keja dia XD
rinduu pulak dekat family of busuk masa sekolah duluu . serius wehh :'( umi kata aku paling ketegaq dalam banyak banyak . yang paling baik uhh wanee dengan zera ja lahh . aku ketegaq uhh pasai aku rajin cari pasai dengan depa lahh kann . lepastuh aku kerja dok bergaduh dengan bapak kami . mula mula gaduh sehari dua . kali kedua gaduh seminggu kot . kali ketiga gaduh sampai banyak bulan laa tak bercakap . baik pun sebab nak periksa ja .* konon amek berkat sebelum exam * kalau dak , macam takdak harapan ja nak berbaik . 
tapi takpa , tuh semua cerita zaman under 18 ja . sekarang aku dah 18 above . ngehngehngeh 
lepas nih belom tentu ada pengalaman nak main family family nih dah . al maklomlahh semua dah beshaqq . main family family nih untuk bebudak ja kann . tapi takpa , kalau umi dapat 1 matrik dengan aku and tikah . boleh laa kami sambung balik drama family kami kali nih . cuma time nih kena searching for bapak tiri baru lah pulak . *hikhik 
sekarang kann tinggai lebih kurang 7 hari ja sebelom berangkat . aku nihh kasut kulit depa punn tak beli . rituhh tengok dah dekat kedai bata . tapi aku kan banyak songeh . tak berkenan lahh , apa lahh . 
abah aku kerja suruh beli mahai mahai . konon tahan lama lahh kan . yang aku pulak nak hat murah murah ja , boleh beli banyak banyak . boleh tukaq tukaq . lagipun rituh beli kasut mahai gak ahh , tapi sat ja lingkup . sebab tuh aku prefer hat murah murah lagi .
lagi 1 benda penting yang aku tak beli tuh , alat tulis semua tuh . 1 benda pun takdak . even pen pun tinggai sebatang ja kot . nih semua sebab adik aku , si aiman ahh ni . semua barang aku dia kebas . kalkulator lahh , alat alat tulis hat dia berkenan semua dia ambik . erghh 
barang barang lain semua dah settle . yeahh ! cuma tunggu ahad nih baru nak packing . kann orang selalu kata biar lambat asal selamat . aku pun dok buat kerja last minute ahh ni . 
stok stok makanan belambak aku bawak . kalau dulu , dekat PLKN bawak banyak banyak makanan kena tahan . rasanya dekat matrik takpa kot . makanan ja punn . kalau tak boleh ! aku seludup bawak masuk jugak ! heuheuheu  

No comments: