masuk group CSL :)


kalau sebut CSL , mesti hampa ingat phone jenama CSL yang buatan Malaysia tuh kan ? hehe . tapi bukan tuh lahh maksud disebalik CSL nih . 

dekat sekolah , aku dengan 10 orang yang lain masuk group CSL nih . yang budak2 laen masok group cemerlang lahh kan . dalam group CSL nih cuma aku dengan cik hazera nih saja pompuan . haha ! yang laen semua laki laki . nama CSL nih diberi oleh hazera . CSL a.k.a cikgu sayang lebih .( nama asal tak best )  heee . betollah kan ? cikgu cakap dia nak bagi attention kat kami nih lebih sikit dari budak2 kumpulan cemerlang tuh . terharu sat :)

aku rasa lagi best masok group CSL nih , sebab ahli ahli dia pun tak ramai daripada group pandai pandai tuh yang ada 30 orang kot . tak silap aku . dulu masa form 3 aku pun pernah masuk group budak pandai nih , sikit sikit kerja masok bilik mesyuarat jumpak pengetua . boring gak . Sshhhhh ! 


No comments: