terpengaruh dengan vanila coklat !


tadi sempat godek godek blog orang . ramai jugak yang tulis pasai cerita vanila coklat nih . ada yang suka , ada yang tak suka ending dia and macam macam lagi lahh . 

aku pun nak sibok sibok jugak ahh tulis pasai cerita vanila coklat nih :)
actually , aku suka tengok time diorang macam musuh tuh dan waktu diorang sweet sweet tuh . sukaaaa ! tapi yang part bapak diorang gaduh tuh , aku kadang kadang tak tengok sangat . cuma dekat dekat ending dia baru aku tengok . hoheheheh 

disebabkan cerita nih jugaklahh aku jadik terpengaruh nak bercinta lepas kawin . ok ! gatai sat . 
orang orang tua pernah cakap yang kesedihan selalunya akan disusuli dengan kebahagiaan . macam cerita nih jugak lahh kan ? 

/ status aku dekat octove / 


nanti nak kena mintak tolong parents aku lahh tolong carikkan . :) 

No comments: