apa nak jadi dengan aku nih ?


weiii  , belanjawan tunai aku tak wat lagi nihh . dengan 3 esei lagi . ada sapa sapa nak tolong aku dak ? nanti aku belanja choki choki . :) 

tadi kan , aku boring boring , dok sorang sorang sambil layan lagu . tetiba teringat pulak kat capital N tuh . boleh jadi gila aku lepas nih . rituh aku da pesan kat kawan kawan aku jangan sebut nama dia depan aku ,tapi ada yang sebut jugak . memang tak paham bahasa melayu lahh hampa nih .  dah boleh lupa pun , tup tup ingat balik  . 

masa bukak fb tadi pun , aku saja gedik gedik bukak fb dia . tengok perkembangan terkini dia . kot kot dah ada awek baru ka apa . tapi takdak lagi . cuma perangai  gatai dia + suka sakat orang tuh still ada lagi lahh . tapi aku terjumpak something masa bukak fb dia tuh . herrrrr ' aku tengok dia ada main game happy baby . hahaahahahaha . series nak tergelak tadi . tak pernah aku jumpak budak laki main game jaga anak nih .  

yang aku pakai nama capital N nih punn , bukan apa . aku malas nak jadi isu . biaq yang tau saja tau . kalau pakai nama dia sat g , kot kot ada yang pi soal siasat dia ka apa , tak elok lahh macam tuh . aku malas nak bebankan kepala otak dia . lagipun sama sama nak SPM kan . just hope dia boleh buat yang terbaik lahh spm nanti . 

No comments: