jadi babysitter :)


tadi masa perjumpaan koko tuh , aku bukan buat apa sangat punn . kawad pun tak masuk . yang aku buat tadi , rasanya nyanyi jaa kot . 

masa pejumpaan pandu puteri tuh , cikgu shalimah bawak anak dia yang balqis dengan aliya tuh . aku dah lama dah kenai budak budak tuh . so , memang depa rapat jugak lahh dengan aku . yang balqis tuh , dia panggil aku ;' kak garang ' . herrrr >.<

masa diorang tengah kawad tuh , cikgu shalimah mintak aku jaga anak anak dia sat . aku punn ok ja lahh kan . lagipunn anak anak dia comel macam mak dia . rasa macam nak tarik tarik jaa pipi sorang sorang . 
yang anak dia yang kecik tuh , mula mula takmau dengan aku , last last umpan pakai coklat , teros dia mau . haaahahaha . taktik jaa aku nih . 

lepas habis sesi menjaga budak budak tuh , aku pun pi lahh kacau budak budak pandu puteri . herrr , dalam banyak banyak tuh , aku dapat tau ada sorang tuh adik zaim , dan sorang lagi adik siddiq . mula mula kacau adik zaim dulu . comel lahh adik dia . dia jenis tak banyak cakap , just senyum jaaa . 
lepas tuh kacau adik siddiq pulak . hohehh , ada respon . aku tengok adik dia macam pendiam jaa , tapi abang dia tuh hingaq . masa dekat tangga tuh , adik dia tegoq aku . waaaaaa . ok sikit respon dia dari adik zaim nuhh . 


ok lahh , malas nak tulis panjang panjang . entry aku hari nih , macam boring jaa . 
nak tengok cerita perfect match . kbai ! 

No comments: