kursus PRS 2012 . awesome !!

 

balik balik umah jaa teros bukak blog . penat dekat karnival tadi punn tak hilang lagi nihh . 

by the way , aku nak cerita pasai kursus prs peringkat daerah tahun nih . peringkat sekolah tak wat lagi punn . teros pi daerah . terpaksa langkau lahh , sebab budak budak sekolah lain takdak masa . yang kursus nihh pun , bawak budak budak petang jaa . budak pagi semua pakat jadi fasilitator . dekat sana tadi ada dalam 5 buah sekolah kot , tak silap aku .. 

tahun nih best sikit sebab dapat ahli ahli kumpulan yang agak sporting walaupun ada jugak sorang dua yang malu malu kucingg . masa buat stesen tadi punn , fuhhh ! penat gila . nak kena cakap benda yang sama dekat 10 kumpulan . herrr ' . dah lahh depa jenis yang banyak soalan pulak tuh . boleh kebas mulut nihh . tapi takpa . sabaq jer lahh . 

masa makan pulak , aku jadi waiter . woooo . first time buat kerja katering nih . bubuh lauk dekat orang . aku apa lagi , jaga tempat ayam masak merah lahh . heheh ,. tuh pun ada jugak yang jenis banyak songeh . tapi takpa , cg choo kata jadi fassy kena banyak sabaq . 

masa stesen permainan pulak , stesen aku buat permainan tajuk ' kopi segera '. . haaahaha . macam mana tuh ? bukan buat ayaq kopi nahh .yang tahun lepas , game aku tajuk dia straw air . kopi + garam . nak tak nak , depa kena rasa . sedap gak ayaq tuh . pahit campuq masin . aku punn da rasa jugak . tapi yang tahun lepas punya game kejam lagi lahh dari tahun nih . ada budak laki sekolah pangkalan  kata kat aku , and aku ingat sampai laaa . dia kata ' hang nih tak boleh buat bini , buat ayaq pun tak reti '
permainan  tahun nih pulak siap ada banyak halangan lagi , dengan kon , dengan tempat nak berjalan tuh tak stabil , tangan kena ikat lagi . haaaaa . amek hampa . lepas tuh kena bawak sudu teh kecik guna mulut rentas semua halangan tuu . memang banyak yang tertumpah lahh . yang depa geli tuh sebab kena share sudu , 2 untuk laki , 2 untuk pompuan . 
tapi ada banyak kumpulan cakap , game kami best ! waaaaaa . bangga sat . 

time balik tuh , pakat dok mintak no fon , nama fb lahh , nak amek gambaq lahh . rasa famous sat . nasib tak mintak autograf jaaa . hehehehe . masa dekat sekolah tuh , tetiba jaa bali baik dengan aku , atie dengan hanif . nak belanja pulak . kami pun apa lagi , rezeki jangan ditolak !

apa apa pun , tahun nih tahun last aku jadik fassy . tahun depan dah pencen . hukhuk . tapi takpa , peringkat sekolah ada lagi nanti . tapi just untuk budak budak sekolah aku jaa lahh. siap lahh hampa . nak buat permainan kejam kejam sikit .

No comments: