virus attack !! grrr


okay ! straight to the point .hari tuh aku da beli pendrive . kira tak guna lagi lahh . lepas tuh cikgu mintak pendrive aku sebab nak amek maklumat lahh kan . takmau explain laa pasai tuh . lepas tuh , aku pun kasi jaa lahh pendrive .

berapa minggu sebelum cuti sekolah , aku dapat balik pendrive aku . aku punn tak cheq pun dalam pendrive tuh ada pa . sampai lahh beberapa hari lepas . baru aku bukak . tengok tengok tuh , tudiaaa aih , asal jadi lain macam maklumat dalam pendrive aku nihh . sampai benda benda tak sepatutnya pun ada . Monkey Emoticonpermohonan pi unikl pun boleh ada . masa bila aku mohon ?

dalam dua tahun nih jugak, komputer aku takdak anti-virus .cena leh hilang taktau . tapi selama takdak anti virus nih , tak pernah pernah masuk virus lagi punn . tengok tengok lepas bawak masuk pendrive tuh , teroih jadik pelik . keluaq macam macam warning dekat automatic updates tuh . sampai nak bukak file pun tak boleh .
nasib tak jahanam jaa komputer aku . kalau dak komfirm kena marah lagi terok . jadi macam nih punn , aku dah kena marah dengan ibu aku .Monkey Icon herrrr ' . abah aku steady jaa . ibu aku kata lepaih nih jangan kasi pendrive kat cikgu hang dah . dalam dua tiga hari gak kena dengaq ayat yang sama . hurm . pasrah jaa lahh . ( biasa lahh tu , macam hampa tak pernah kena marah dengan mak hampa kan ? )

nasib baru kemarin jaa aku boleh download antivirus . tuh pun amek masa dari pukui 11 malam sampai pukui 2 pagi  baru siap . masa scan tuh ada dalam 24 ekoq virus dalam komputer nih . ( suka hati lahh nak guna istilah apa punn :) ) .
lepas lepas dah delete semua tuh , alhamdulillah . ! settle jugak . Monkey Emoticons




p/s : folio addmaths tak siap gi nihh . budak budak lain dah habeh dah . hurmmm :( Monkey Wink Yoyo

No comments: