entah apa apa .


hoyeah hoyeah folio addmaths dah siap punn hari khamis hari tuh . fuhh . amik masa sehari jaa nak buat sampai habis semua . lepas nih tak payah nak tension tension sangat . Monkey Icons

semalam kan , punya lahh excited aku iron baju sekolah awai awai . tengok tengok tikah ruslan call suruh pakai uniform pandu puteri sebab nak kena jaga perhimpunan .Monkey Emoticons caitt . dah laa aku paling tak suka tak suka tak suka dan tak suka pakai uniform tuh . kalau ikutkan , aku teringin sangat nak masuk kadet polis masa form 1. lepas tuh dapat krs . lagi aku tak suka . aku masuk pandu puteri punn time tuh sebab ikut geng . biasa ahh time budak budak dulu . ( macam sekarang besaq sangat :p ) 

ayyooo , mula mula bukak sekolah dah kena pakai uniform pandu puteri dah . entah pasai pa cikgu dok gabung dengan silat gayung taktau . ada manusia menyampah kat geng situ sama . tapi ada yanggg ...................... shhhhhhhhhh !Monkey Icon Cici blablablabla . 

lepas tuh tadi aku saja syoq syoq bukak facebook sebentar . tengok gitu gitu jaa . deret benda yang sama jaa . macam mana lahh dulu aku kena rasuk sampai dok menghadap benda tuh sampai tak ingat dunia taktau . sekarang , aku dah janji dengan diri aku just nak bukak hari hari tertentu jaa . sebab cikgu sofiah kata ada dalam 60 hari lagi sebelum percubaan setelah diacampur dan ditolakMonkey Icon . tudiaaa aihh . ketaq lutut macam nih . 
dekat fb tadi , ada something yang menarik minat aku . sebelum nih aku tak pernah perasan pun aku ada dalam group entah apa apa . aku bukan tengok sangat notify dekat fb tuh . tengok tengok dekat list group tuh , ada group i like gurls lahh , Monkey Emoticons( cehh , masa bila aku jadi lesbian nih ! ) , ada group cari jodoh lahh , ( aku muda lagi okay ! ) , pssgm lahh ( masa bila aku masuk silat ? dush dush ! ) , green fixie lahh ( aku takdak fixie ok ! letak red fixie ok jugak ) dengan macam macam lagi lahh . 
entah apa apa diorang nih . main invited orang orang yang tak berkenaan masuk group tuh . lain kali selidik dulu sama . tapi , aku tak buang punn group group yang takdak kena mengena dengan aku nih . kesian dekat tukang added aku tuh . lagipunn , aku nak tengok jugak aktiviti depa . boleh tumpang sibok sama . Monkey Emoticonshoheheheheh . 

No comments: