beruntungnyaa diorang


cer tengok perbezaan antara empat empat nih . hmmm

bagi aku lahh kan , aku nampak macam budak form 6 beruntung gila gila dari budak matrik . pointer rendah pun boleh lawan budak matrik ohh . dah macam sekolah biasa dengan sekolah berasrama penuh ja gayanya .
yang aku nampak paling senang dan tak serabut rasanya diploma lahh . tapi sayang , ceq tak dapat . 
untung lahh sesapa yang dapat form 6 tuh . takyah study guling guling sangat sebab masa panjang sikit dari budak matrik . 

kalau lahh kan , aku tak dapat matrik . memang sah sah laa aku apply form 6 yang ada asrama . malas nak ulang alik merempit . hoho .
tapi aku rasa memang rugi bebenor sapa yang reject form 6 tuh . tambah tambah yang ikot kawan kann . at last tak dapat pi mana mana . tak ke pasai nak kena buat rayuan pulak . lepastuh kalau diterima pun , maybe masuk time second intake atau tak dapat langsung . lepastuh , nak tak nak kena masuk yang swasta punya . kalau orang berduit takpa lahh kan . 
so , nanti kalau dapat mana mana sekalipunn . terima ja lahh tawaran tuh . maybe Allah dah tetapkan rezeki kita kat situ kan . jangan jual mahaii sangat nahh . chill :)


No comments: