today is the day


hallo hallo ! hari nih kena go back ke arau . sobs sobs . takleh nak update blog dah sebab besok dah start kuliah da punn . tidaknya aku nak update apa yang kitorang buat sepanjang orientasi . maybe next time lahh kot . 

as you know , today 2 jun 2012 . to izzue islam happy birthday dan selamat pengantin baru . semoga kekal sehingga ke jannah . will keep supporting you as a fan only ......

tu lahh kan , orang yang aku admire finally jap gi nak pegang tangan tok kadi . haha ! congrats lahh to them . aku salute actually kat izzue nih pasai dia tak memilih rupa untuk dijadikan pasangan hidup dia . kalau ikutkan boleh jaa kalau dia nak artis artis yang cunn tuh sebab dia ada pakej lengkap . tapi dia still nak akak awin nurin . cayalahh izzue ! dia pilih orang yang dalaman dia superb ohh . rupa tak penting yang penting hati . jelly much to akak awin nurin . nanti aku harap partner aku pun tak pilih rupa lahh sebab aku pun takdak lawa mana punn . 

now focus to nichkhun ngehngeh . sebenarnya kan dalam malaysia nih . cuma izzue islam ja yang aku admire . hat lain takdak aku minat sangat . tapi izzue nih special case sikit . haha . kalau orang lain dua tiga retis diorang minat . tapi aku just izzue islam . kalau luar negara like korea maybe nichkhun sorang jaa . to nichkhun and izzue islam . sila terharu k . *takleh blah sungguh 




p/s : hope after this dia dapat guide isteri dia untuk pakai tudung . one day maybe . insyaAllah . 

No comments: