comeback !!

waahhh ! agak lama sih gua enggak hupdate blog . last aku rasa bulan enam ritu . sekarang dah bulan sepuluh pun wehh . hmm , biasa lahhh busy sikit *padahaii kerja makan tidoq tidoq makan makan tidoq . k tipu 
dekat matrik aku tuh mana sempat doh nak update blog . asyik full ja jadual aku haa . boleh online pun pakai fon cokia aku tuh ja laa . nak pakai wifi kolej agak lembap sikit . sangat spoil . dah dah , taknak cerita pasai kolej whatsover ....
hari nih , 14/10 so , ada lah lagi dalam 15 hari aku akan duduki pspm for sem 1 . wauuuu ! sangat pantas masa berlalu . 21/10 nih jugak aku ada speaking test for muet . wish me luck okey for both test 
even nak pspm lagi berapa hari ,aku still macam biasa lahh takda perasaan sangat nak study . yang speaking tuh aku boleh laa cuma tergagap gagap , kekadang pun aku macam blank sikit . hukhuk 
dalam perkiraan aku lah kan , setiap kali ada musim perayaan ja mesti aku exam . what a sad life ! orang lain enjoy enjoy , tapi batch kami kena bukak buku . tapi aku ?? , biasa lahh bukak buku kejap jer . yang enjoy tuh banyak !! 
stop cerita pasaii buku , now nak cerita pasai isu hot dunia hiburan kita sekarang ! wahh wahh , kelas aku sekarang . dekat kolej pun aku dok bukak laman web hiburan lah . facebook tuh seminggu sekali nak bukak pun payah . yang aktif pun wechat dengan instagram ja . hewhew 
as all know , wawa zainal  dengan aeiril zafril dah kawen kan . masa mula mula aku tengok bukti pun , aku dah percaya dah . mana mungkin ada pelanduk dua serupa ( nama dengan birthday sama ) masa register anak diorang . aku pun gosip gosip lahh pasai benda ni dengan roomate aku . depa pakat terkejut . semua mulut ternganga *k tipu 
comell kan wawa ? even aku yang pompuan ni cakap dia comel . apatah lagi lelaki XD

dalam bilik tu , aku sorang ja yang confident gila depa dah kawen . tasha dengan mira tengah tengah . dina lagi la tak percaya . dia peminat aeril tuu . haha 
at last terbukti diorang da kawen . aku just minat wawa sebab aku tengok dia lahh artis paling cute lepas lisa surihani kawen . dengan lesung pipit dia . comeyy kot ! untung ahh aeril . aku takda minat sangat dengan aeril , entah laaa . aku tengok muka dia macam .....macam... gatal sikit.. okey abaikan 
apa apa pun just doakan kebahagiaan diorang sudah . tak payahh la nak condemn sana sini . mungkin ada sebab diorang sorokkan perkahwinan tu . apa apa pun , aku pasti anak diorang mesti comey . tengok parents dah laaa . 
pasangan artis yang comel setakat ni ! yang penting diorang dah kawen 


last but not least , dulu kan masa bulan 4 @ 5 tahun ni aku ada gi rumah makcik aku kat KL nuh . masa pergi shopping complex dulu , aku tak ingat aa shopping complex apa . yang pasti malam . rasa rasanya the curve ka sunway pyramid entah aku gi dulu . ker mid valley atau  ?? . ahhhh ! aku dah lupa !!
lantak la mana mana , yang pasti shopping complex . hmm time tu aku biasa laa , even first time baru datang tempat tempat macam tu , aku mana ikut makcik pakcik aku berjalan . aku jalan ikut kaki aku lahh . sebbek tak sesat ! hoho 
masa aku berjalan tu , aku macam tenampak la si wawa  ni . time tu aku tak pasti sebab aku nampak dia pakai tudung ( shawl ) dengan sorang pompuan . time tu aku taktau yang dia dah bertudung , sebab setahu aku dia free hair . tapi memang dia comel la tengok depan depan . putih gebu gebu gitu . tak silap aku dia pakai jubah kot ( tak pasti ) masa tu aku ingat pelanduk dua serupa laa sebab takda pun orang pi kerumun dia . kalau la aku tau tu wawa , mesti aku dah tergedik dan terlompat kat situ sebab nak amek gambaq ! wuwuwuwu 



p/s : agak menyesal di situ . kbhaiii 












No comments: